Det som inte får hända..

DET HÄNDER!!

Igår åkte jag, Lina och Lisa in till stan för att växla money.. Vi gick även en runda på stan, jag hade hårnålar och pumps på min inköpslista, varför handlade jag för 900 kr? skorna var superbilliga: 349 kr.... och hårnålarna kostade 20 kr..
Det här fanns i mina påsar när jag avslutade dagen på stan:

-pumps
-underkläder
-mascara, concealer, läppglans
-hårnålar
hårspray, schampo, blsam
-växlade pengar

Jag är en SLÖSA! :/ Men jag är supernöjd med allt! :)

Det som inte får hända det kmr nu... när jag kommer hem är jag rätt utmattad, tänker att jag bara är trött för att jag gick upp vid åtta.... men nae, jag sover en stund.. sen går kvällen och hela natten åt att vara i mitt kära badrum..... har jag inte blivit matförgiftad så vet i faan alltså..... Jag mår mkt bättre nu, jag varvar energidryck med vätskeersättning.... fyfaaan!!
I MORGON ÅKER VI.. Jag har ju inte tid med detta... :( SAD GIRL!!

Fast jag ska försöka vara positiv, jag mår betydligt bättre nu än inatt när mamma hittade mig liggandes på badrumsgolvet, hyperventilerande med fötterna högt för att inte förlora medvetandet.... :( fuuck säger jag bara!!

Nu ska jag hälla i mig vatten, energidrycken som linda hade pga sin magsjukdom och vätskeersättningen som fanns sen min förra magperiod.. då kommer jag snart bli pigg och kry! :)


Packningen har inte påbörjats men tankarna går på höögvarv på vad som ska ner i min(mickes) fiinfina hundtandsmönstrade resväska :D Jag delar rum med Lisenfisen och Bebislina.. så vi ska väl framåt kvällen bestämma vem som tar fön ocholika hårtänger.. :D dumt att packa för mkt och eftersom jag vet att jag kommer packa kläder för 3 veckor ist för en så behöver jag så mkt plats som möjligt i bagen! :P

SIMON, älsklingen, tänker på dig hela tiden!!! KRYAA!!! Förlåt att jag inte besökte dig häromdagen, MEN jag har berättat nu... gubben, när vi kommer hem igen så ska jag krama sönder dig!! <3 living to love you!


Jag blev glad av smset trots att ingen energi fanns, bebis!! (F)


Friends nuuw.. så ska slappa framför tvn.

SO LONG!! Nu får ni klara er utan mig en vecka.. :) jag uppdaterar ordentligt med alla smaskigheter när jag är hemma igen!! :D

puss

Kommentarer
Postat av: emma

nämen usch vad läskigt :( hoppas verkligen du mår bättre nu! :( bumbiii då <3

2008-09-03 @ 21:22:20
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0