Aaae :(

Aaaaotch, min hals och hela mitt huvud inklusive nacke, öron och jaa där det finns körtlar! AJ.

Trots att bebis sov hos mig inatt så kunde jag inte somna, uuh låg flera timmar och vände och vred mig.. :(
Nu har jag ätit en god frukost och precis börjat knapra strepsil, men idag ska jag inhandla muccoagin ist, it's soo much better!
Snart kommer mamsi och hämtar mig, hon och micke åker till tunisien idag, stannar två veckor och nae, jag vill absolut inte följa med och bli brun igen och få tillbaka min energi av solens strålar, nejnej... fan ! :( Ist ska jag och Maya gå en, två, tre, fyra promenixer och mysa i soffan.. Fast jag gosar hellre med leysi men aae, man får visst aldrig som man vill.. :P och jaapp, jag klagar mkt när jag är sjuk... (A) Jag vill helst av allt gosa med ngn helt annan.. men aao, life sucks! iaf idag.

Sötnosen Robin Bengtsson i idol är nu min vän på facebook :P, muuums vilken beejb! :D

Jag vill vara frisk på fredag... är vila, strepsils/muccoagin och te min bästa medicin eller har ngn ett bättre tips? :)



<3




Kommentarer
Postat av: ciccibus

krya krya på dig <3

åh han är sööt ju =)

2008-09-24 @ 15:24:56
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Lina bebis

blekfisar vi var då;P

2008-09-26 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0