107 sms på en dag är inte normalt..

Idag mår jag okej, förutom aningen seeg.. Kom hem 06.30 i morse, detta håller inte!!
Nu måste jag lugna ner mig, ta några lugna veckor.. men nästa helg är ju typ redan bestämt? Jag måste nog förstå och acceptera att jag inte kan vara med jämt, överallt.. kroppen pallar inte, känns som att det sliter sjukt mkt på den.. usch.

Fredagskvällen på hugo var rolig.. Mkt kända ansikten igen.. vissa personer visade sina rätta jag, trots människor runt omkring det uppskattar jag och det gör mig glad! Endel lite tråkiga grejer hände som fick mig lite dooown men en bra kväll ändå!
Gårdagen på melkes/davidssons med bruno och gutte som spelade var kuul! dom fick igång stället bra, eller var det vi som fick det? inte en kotte dansade men när vi intog dansgolvet vågade sig alla upp, unga som gamla.. :D
Det är roligt när man i princip känner alla som är där och även att se dom lite äldre vara fulla och gooa (ja pernilla detta var en pik mot dig) :D <3
Det var en klockren kväll och natt!

Hamnade jag på efterfest? aao kalla det vad du vill.. alldeles för sent blev det och denna dag kommer gå till att sova, sova, sova och kanske vila mig lite.. och såklart äta jääkligt mkt maat också, måste åka ut till pappa !! :D

Tall and dark, en myskväll med dig står på mitt schema.. :D




Vet inte vad jag ska säga? Jag orkar inte gå igenom detta en gång till. Förlåt, tyck inte om mig!


Laaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0