Oktobermarknad, projektrapport och en jävla massa tankar.

Jaao, idag var jag uppe skapligt för en gång skull, vilket kändes riktigt skönt!! :)
Linda kom förbi och sen gick vi en runda och kollade, mötte upp sandberg och bella och gick med dom.. men faan, det var ett par år sen jag tyckte att det var kul... godis är väl gott, men njaa, är inte sugen.. finns det ngt annat man skulle kunna tänka sig att köpa?
Iallafall, kl.13.10 hoppade jag på bussen till sörping, är just nu i skolan... har varit duktig och gjort klart projektrapporten och hunnit med ett möte med pernilla också! Har även fått en nytt busskort då.. :) wii!

NU då? stan och spinningpass eller hem, lata lite och sen springa? jag vet ju vad som lockar men nu har jag slöat ett par dagar för mkt.. en eller två promenader om dagen is not enough!

Jaaa, jag är rastlös nu.... men på bussen ska jag läsa min tråkiga och idiottjocka bok.!! men vill bli klar med skolan så att jag kan få söka jobb snart.. moneymoneymoney.


Det har varit ett par konstiga dagar, har bara känt att gråten varit nära, att jag bara vill ta bort alla känslor jag har inom mig, all ilska&irritation bland annat, det tar för mkt energi att rritera sig på ngt så fruktansvärt menlöst, i allas ögon. men jag känner även att jag kanske låtsas vara glad, när jag är ledsen? fast jag är glad, jätteglad för allt jag har, alla som finns för mig. men what the fuuuuck, ngt känns åt fan. Måste vara ensam och komma på vad tror jag, men ensamhet är det tråkigaste jag vet. Jag tror att det också spelar in i min fruktansvärt konstiga fredag, allt jag tänker på hela tiden all press jag har på mig själv. vaknar snorig och jävlig varje morgon, men jag kan inte tillåta mig själv att vara sjuk. kör hårt ändå.. Jag har ingen bättre förklaring på varför det blev som det blev, eller varför jag på bussen förut fick tårar i ögonen.
Kort sagt: jag är väldigt förvirrad.


Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0