En myysig dag :)

Dagen började dock inte jättemysigt, men jag tog bussen in till skolan för att komma igång med ett stort arbete och tro det eller ej det gick jättebra, jag är inte klar, men i full gång och det kändes som att det kommer bli bra när det är klart, träffade monika som var lika söt som alltid :D sen även pernilla som fick det största leendet jag sett när hon fick syn på mig, även hon i bibban var skittrevlig och lånade ut en penna, som jag snodde, eller vi kan säga glömde lämna tillbaka... :) Jaao, det var min dag i skolan det, var bara där 1.5 timma typ, eller just det träffade jorinde och frida och bytte ngr ord med dom också :)

Fortsatte min kurs in mot stan, till Linda, Danne, Max och Issa, där de var i  full gång med att städa, max jagade dammsugaren, danne försöökte dammsuga och linda stod med disken.... jag satt och kollade på, rogivande :D
Sen åkte vi till stadiumlagret och hämtade min underbara pappa<3 som för en gång skull hade ngr timmar över, så han ställde lastbilen där och följde med hit, danne hade lagat middag tills vi kom hem, muuums! 5 sek efter att alla ätit upp och blivit lite för mätta säger han "nu ska vi äta efterrätt!!" Och springer ut till köket och fixar en stund, sedan kommer han tillbaka med stoooora lass med glass och nougat sås och jordgubbar!! ;D jag delade med issa, jättegott vare !

När detta fått sjunka lite så mötte Linda och jag upp emma för solning på sol och motion och sedan gick vi hem hit för att färdas vidare i bil till vrinneviskogen, där vi knallade på en bra bit, riktigt skönt och mkt prat med underbara bumbi<3

Väl hemma igen blev det popcorn och maria wern :) sen har vi bara myst i sofforna och eftersom linda är blåslagen i ansiktet och inte kan prata knappt så kan hon inte jobba, så jag har blivit lovad en rejääl frukost tills i morgon :D sen blire film och mys hela dagen, kanske lite plugg också... tills klockan slår 18.00 för då ska emma och jag infinna oss i spinninghallen på friskis... ojojoj vad roligt det ska bli :D Men inte nog med det, mamsi och micke anländer till nkpg i morgon efter deras tvåveckors semester i tunisien.. hoppas dom är bleka som aas... :D men ingen risk antar jag..

Så efter spinningpasset väntar middag här på mig med de nyhemkomna negrerna, eller kanske kräftorna? jag hoppas det... :P

Det är så skönt att inte vara hemma, jag är så trött på det... så inatt kanske jag kan sova bra och vakna och må bra, det var ett tag sen...


Nu är det nog godnatt mina vänner, ni är bäst, kom ihåg det <3

Natti


Kommentarer
Postat av: Lina bebis

Jag är bäst, hihihi;) nej då, hoppas du sov skönt sen! hoppas inte jossan har stökat ner i köket nu alltför mycket när mamsi kommer hem efter vi städade lite;) hehe hörs sen,, ring efter du tränat, du måste berätta:) puss

2008-10-08 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0