På g igen.

Jao, nu har jag gått min promenad och ätit min frukost, jag har även börjat laga min lunch, bättre att börja innan jag satt mig här, annars skulle jag fastna och få en försen lunch.. idag blir det soppa, med cornfärs, morötter, paprika, lök och massa chilisås och cayennepeppar, staaarkt och gott!!! min favorit :)

Helgen har spenderats hemma, inte i närheten av ngn sprit ... SKÖNT, måste jag säga... :)

I fredags lagade jossan och jag good mat, kyckling med sallad, fetaost och vitlöksbröd, till oss och pappa som kom från jobbet lagom till idol började, så vi såg det och singing bee tillsammans, alltid lika trevligt när pappa kommer på besök, och maten var uppskattad, det gillar vi!

Lördagen började jag med ett gymbesök, det var riktigt skönt att kunna gå dit, ingen bakfylla på långa vägar och ha mkt krafter att ta ut.. ooh underbart!! Har tagit tag i träningen igen, hade två-tre veckor ifrån gymet... dumt men välbehövligt. Men nu är det hårdkörning igen.
Meen sen var det lugna gatan, hemma igen.. Linisen kom på besök, vi såg pearl harbor och jag grät, som en bebis, skrek nästintill rakt ut för att det gjorde så ont i mitt hjärta, ajajaaaaj vad tårarna rann... den är så fin!! Lina fällde en tår och tyckte nog att jag var skitlarvig som bokstavligt talat stoortjöt.. haha :D
Sen lagade mamma och jossan mat, för vi hade lite delade meningar om maten... usch så larviga vi är ibland.. men jag tog en macka och dom andra åt mat. så slutade det. Vi hade det mysigt till tomten är far till alla barnen och beck.. peter haber är så fruktansvärt lik min pappa.... :)


Orden gjorde så jävla ont, gick som en kniv rakt in i hjärtat och magen, fyfan vad jag tjöt igen, men jag låtsades som inget hänt. orkar inte ta mer sån skit.. men du är bra, eller rättare sagt bäst på att trycka på ömma punkter. det gör fortfarande ont.
Det finns en som förstår, henne älskar jag så sjukt mkt, och hon finns oftare än hon tror i mina tankar.. Malin<3



Igååår var det pappsis dag!! :) <3
Vi möttes upp i viken, överraskade honom med att gå till davidssons och äta goood middag och efterrätt, för pappsi, inte oss andra... vi höll bara i pengarna.. för en gång skull ;) Sen åkte vi och köpte pappas favoritgodis och en massa lotter och följde med hem till honom, han blev glad, kändes bra :)

Idag vet ni vad jag gjort än så länge... men kl. 16.15 (troligtvis) tar jag bussen in till nkpg, ska träffa emmsi och gå på aerobics, sen ska jag till linda och äta och sova :)

I morgon... 11/11
<3
So scared.


Kommentarer
Postat av: L

<3 tack.

mumsigt som tusan, gjorde en ny variant idag, inte lika goood dock. :S:P hah.

mm, NUNUNU, jag tror jag vill. bättre att försöka, right?!

2008-11-10 @ 22:59:48
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0