Måndag

Helgen är över, den var bra, anledningen till att den inte var "jättebra" är helt och hållet mitt eget fel, mitt humör är inte bra pga allt som rör sig i mitt huvude, nära personer som inte mår bra, eller vadå nära personer, en person som jag älskar och lätt skulle dö för eller döda för... <3 det går runt i mitt huvude hela tiden, usch jag är så rädd, så jäävla rädd..
Sen skolan/jobb.. fyfan, inga kommentarer, men jag behöver MOTIVATION, GE MIG!!

Sällskapet var det bästa man kan tänka sig, alla var laddade och glada och ååh, ni är så fina mina vänner, älskar er!

Men fredagen låg vi redan i sängen kl 3.. pga idioter på otten, men vad hade vi väntat oss? gör allt för att tjäna pengar men blir för varje helg bara av med mer och mer folk, vad tror ni att det beror på ? herregud.

Lördagen brast allt och jag trodde faktiskt aldrig att tårarna skulle sluta rinna, för mkt i huvudet som sagt, när jag dricker blir jag då antingen jäävligt förbannad, eller så tjuter jag... denna kväll var tårarna närmare en ilskan.... så lisen, världens bästa vän och matilda, var snabba med att ringa taxi och snart låg jag och fiisen i sängen och bara pratade i flera timmar och det fick mig att faktiskt bli glad(are)... sen kom linisfinis och gjorde oss sällskap, sen sov vi :)

Men överlag (emmas ord:D) så var helgen jättebra ändå, vi hade kul de flesta studerna, på lilla dansgolvet på otten, där vare drag med bra människor och på hugo sjöng vi sing star och sånt.. Men jag hade nog lite högre förväntningar av helgen tror jag....


Ngt helt annat..

Är det ngn som vet varför man drömmer mardrömmar?
Jag har börjat göra det, varje natt... antingen vaknar jag och är så sjuukt ledsen, för ngn i min närhet dött, och då vill jag verkligen inte somna om eftersom risken finns att samma dröm kommer dyka upp igen, eller så vaknar jag och är rädd, ngt har skrämt mig som fasen, så då blir det på med tvn en stund för att lugna ner mig...
men varje natt liksom, så har det inte varit förut... kan det beror på att man oroar sig för mycket, hur allt ska bli?
Det känns som att det finns ett samband....


Och sen då, vi är inne i november månad, hallååå, hur fort går det? man går utanför dörren och fryser stjärten av sig liksom, flera minusgrader, OCH det blir mörkt runt kl 4-5... alltså jag fattar ingenting.... :S Blir det samma sak varje år? tänker man varje gång, faan så fort det blev "vinter" det är ju faktiskt nästan så att jag kallar detta vinter, men isf var väl hösten kort? shit vad det flyyyger runt tankar i min lilla skalle....

Idag har jag inte gjort ngn nytta alls... fast jag måste vara positiv annars blir allt bara ännu värre... jag har faktiskt gått en promenad med min lilla bejbi, som jag kommer lägga in en söt bild på snaarre ;) Sen har jag ju kollat runt efter jobb på ams.se, och så har jag bestämt att jag ska till norrköpings arbetsförmedling i morgon på drop in och prata med en snubbe om norge, au pair och sånt.... sen har jag precis lagat en skitgod middag....
Snart ska jag gå rundan med lina och sen gå till sporthallen och träffa den andra linisen.... det får jag vara nöjd med för idag... jag har haft goda tankar, men inte mått tillräckligt bra för att genomföra dom, känner mig jättesliten i kropp och huvude och även psyke, tyvärr!




Jag har drömt så många drömmar, kan den här nu bli sann?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle döda för dig me, älskar dig oxå<3

2008-11-03 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0