Kalltfaan och inga vantar!!

Varför är det nästan alltid så att när man är igång, precis så som man vill och borde, så börjar man känna sig hängig/sjuk... ?
Eller så tror jag bara att det är så varje gång, men nu är det egentligen bara så pga den här hatade hösten/vinter/förbannade kylan har börjat inkräkta..... Inte vet jag, men vad jag vet är att när jag gick kvällspromenaden med leya, då var det kallt, det var frost och is och jag var klädd för en höstdag. vi gick fort, väääldigt fort, hon brukar vara snabbare än mig och dra, men jag sprang och fick knappt med henne ibland... I morgon kör vi på vinterjackan, yepyep!

I morgon har vi en tjejkväll på schemat!
Jag, Lina och Emma styr mot sörping till Johannisen! :) Vi ska laga middag, eller hade johanna kanske en överraskning? :D vi får se, sen ska vi se idol och rösta sönder på robin, för jag vill inte att min kille ska åka :( så gör en god gärning i morgon och rösta på robinb tills pengarna tar slut på mobilen! vad pappa säger om min räkning denna månad det återstår att se.... :D goorobin!


Nu ska jag bädda ner mig, ta fram boken och bli lite klokare, snora lite mer och sen sova...

I morgon, om jag mår okej, så ska jag gå den där långa rundan med leya... :) det behöver både vi :)

godnatt !


Kommentarer
Postat av: 013eric

Nu såg jag inte idol tidigare ikväll. Men jag hoppas att Robin gick vidare.



Abrupt slut på denna krogkväll. Utslängd och/eller avvisad. Haha. Jag antar att jag förtjänade det. 4-5? varningar först. Vill folket festa. Låt det festa. // Café Plaza Gänget 08. Midsommar på Liseberg 09!



Blev nyss bestulen på mina halstabletter.

Efterfest här och nu iaf.



http://www.youtube.com/watch?v=RE3cvc0tLMQ



Cheers!

2008-11-22 @ 01:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0