She's giving him a hard time..

Nyhemkommen från obbeet, lite övertid blev det pga matchen, men det är ju pengar så jag ska inte klaga..
Men trött och varm är jag.. :/ Slutkööörd!
Men nu har jag iaf fixat lite fler timmar, i helgen, eftersom tripen är inställd (fanfanfan) :/ Men, pengar som sagt! Det kan man aldrig få för mkt av och ska vi kunna resa som vi pratat om så är det extra bra med lite tillskott :)

Sängen och speciellt kudden ropar högre än någonsin nu.... Så äre ju SATC, mååste serää! <3

Så godnatt lovers, i morgon tänker iaf jag vara duktig! Det enda på min lista för dagen som jag missade var att gå till banken, så det måste jag göra i morgon, iiih! :) Sen tränatränaträäääna!

På ngt sätt skulle det nog kännas enklare.. Men vill han inte så vill han inte... JUST FACE IT!

HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0