Nu måste jag klaga lite, IGEN!

ALLT, har gått emot mig idag..
Det börjar med att jag vaknar helt kallsvettig, kan inte svälja och näsan rinner :S Ska börja jobba kl. 15 och försöker med allt för att må bättre, går upp lite lugnt äter en god frukost, tar allergi och värktabletter, vilar mig lite till... men det blir inte bättre... jag mår skit, har ett tryck över bröstet, huvudet spränger och allt det jag nämnde ngr rader upp...
Pga detta sker endel tråkigheter och jag blir sjukt ledsen och besviken.. :/ dumtdumtdumt!!!
Sak nr. 2, I MORGON ÄR DET MIDSOMMAR och IDAG vaknar jag sjuk.. not sooooo fun. Tältning står väl inte högst på listan när man är sjuk antar jag... så jag funderar starkt på att vara hemma med mamma och mysa och äta gott! :)
Nr. 3 min mobil är konstig igen? nätet ? eller bara min jävla cp telefon? den funkar iaf typ inte :S ingen sändning och får inte sms eller samtal.. nästan besök hos micke och jag får en ny :D yeeey!
FYRAAA; systemet är stängt i morgon och på lördag och OM jag mår bättre så måset jag ju ha spriiit.... för då äre fest båda dagarna.. ekön och tyreslöt :) men pappsen gav mig en absolut förut iaf :D som jag dock måste dela med syster då hon inte heller hade huvudet med sig idag och tänkte på att gå till systemet.. och jag har ju 3 småå champagne flaskor kvar sen utspringet, tur att jag sparade ngr iaf :D så en bra fylla ena dagen borde jag iaf kunna fixa till!
Sist men absolut STÖRST; pga sjukdom från båda håll så kanske inte min lilla utflykt nästa helg blir aaav.. 500 kr, rakt ut i luften.. men pengarna rör mig inte i ryggen.. det är att både du och jag vill och har sett fram emot det så mkt som känns så tråkiigt! :( BEBIS!

Nu tror jag faktiskt att jag klagat klaaaaaaart! För idag alltså.. :P

The notebook eller a walk to remember blire nu med siis! eller kanske båda två, men det vore rätt typiskt mig att somna höögst 15 min in i filmen.. men jag ska försöka idag, de är så underbara, meliiike<3

6 & 7, det står för oss! Internt, HAA!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0