Joachim

En bra vän, i alla lägen.. med dig kan jag alltid prata med om ALLT, om jag behöver.. Fast det har varit som det varit, men nu känns allt mkt bättre, vi ska ta tag i vår vänskap, för den har gått igenom väldigt mkt.. Gamla minnen, underbara minnen och mindre underbara! :P Du fanns där under min sämsta period i livet, jag är tacksam, som fan faktiskt, du fanns där som en vän. Det finns tusen saker att säga, vår relation ska bli minst lika bra som den en gång var, då den var bättre än bäst... En underbar vän, det är vad du är, nu släpper jag dig inte ! <3



Snygg äru med :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

=) Gullig du är! Och du. Jag finns här om det är något! LOVAR =) Kram

2008-06-27 @ 17:14:52
Postat av: Anonym

Kan va största nollan

2008-06-30 @ 01:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0