:(

Idag känns det väldigt tungt.. Helvetet börjar om en och en halv timma.. Eller jag kanske inte borde säga helvetet, men tankarna på hur det var förra året gör mig suur :/ Jag hoppas och tror iof att det blir bättre iår, när en viss person inte kommer infinna sig.. Så ja, nu ska det vara positiva tankar.. för som jag sa senast igår till en vän, så om jag tänker att ngt ska bli dåligt och jobbigt, då är det ju nästan en självklarhet att det blir det.. försöker jag däremot vara så positiv som möjligt så brukar det kunna bli bra.. Visst även det kan slå fel.. men OFTAST! Just i det här fallet hoppas jag att det slår feel, för nu är jag negativ! :/
Men vammarskolans alla lärare kommer kl. 19 och ska äta och dricka, så jag kmr iaf inte bli rastlös ikväll.. Men om jag inte har helt fel lär de vara riktigt jobbiga och bli fulla som svin.. Men aa, det kanske faktiskt skulle muntra upp mig t.o.m :P
Timmarna innan kl. 19 får gå till att få in turbo i huvudet igen, prata skit och förhoppningsvis hjälpa endel förvirrade campare.. Det finns säkert tusen saker att fixa också, såhär i början och jag är en liten fixare så det passar mig! :)

Nu ska jag tänka lite, försöka förändra mina tankar och allmänt vila lite..

Wish me luck!

Du är bebiis! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

positiva positiva - det ska vi vara i sommar! sen får vi ha en ljuvlig höst istället. det kommer bli great, sickan! ;)

2008-06-17 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0