Weekend

Och det känns på hur många sätt då? - INGET... Jobb igår, ikväll och i morgon.. MEN en vit helg och det tackar vi för! Jag behöver det, eller VI behöver det, tjejer tro mig, det här är bra för oss! ;)

Igår var det jobb 10-16, sen hem och laga mat med mamma :) Sen kom fisen och vi gick fifalla, sen upp till Cecilia, där det var myyyyyys, jag var duktig och höll mig från godiset och chipsen :D yeey! Det pratades, skrattades som faaasen, gjordes rim :D och planerades till SB! :D Vi har redan börjat på en "todo" lista inför SB! :D
Hemfärd, väl hemma hittar jag Malin och Jossan, dom dricker :O:O jag döör lite, men avstår!! Dom kollar saw2 och jag kikar lite, men vill kunna sova sen så kollar inte på det värsta.. :D
SEN sooover jag, skönt! Drömde koonstigt, men såklart har jag glömt det nu :S vet bara att jag tänkte "shiit, varför drömde jag såå?" direkt jag vaknade... men jag vet ju att när man vaknar ska man DIREKT skriva ner det man drömt, annars glömmer man det ofta... dum jag är som glömde skriva!

Idag då, gick upp ur sängen klär på mig för en prommis, det börja regnaa.. :/ jag trotsar, går ut ändå, och faktiskt så slutar det, sköönt :)

Nu är det träning på vibrationsplattan, lite annan träning, sen duuusch sen jobb :/ det sista skulle vi kunna skippa! MEN, jag jobbar av en anledning, pengar behövs . SBSBSBSB! :D <3

Ikväll händer absolut ingenting, då jag kommer komma hem seent, premiär för operan ikväll vilket LÄR innebära fullt med folk som INTE kommer lämna lokalen vid tio då vi stänger.... :/
På tal om operan I JUST HATE THEM! usch, dom har flyttat in över mig, dom har fester mitt i veckan, SENT. och med fester menar jag, DUNKmusik, SKRIK, SLÅ i dörrar vara 50 pers där man egetnligen får plats 20.. OSV! GAHGAHGAH! mitt budskap till dom är: FLYTTA HEM IGEEEEEEEN!

Igår fick jag iaf reda på att jag kmr jobba till 10 augusti! mer pengar hade väl behövts.. men nu måste jag ju ändå tänka på hur sköönt det kmr bli! Ledig 3.5 vecka seeeeeeeeeeeeen åker viiiiiiii!! :D:D SÅ ett hett tips kommer här, SOMMAREN kommer efter 10 augusti! Jag har beställt det, så ställ in allt ni tänkt göra då, för ni kommer behöva vara utomhus all day long!! :D OCH kommer inte sommaren olycklingvis inte då, SÅ tänker jag bli brun i Sunny! just so you know! :D

puss, träning nuuw! SunnyBEACH-08, alltså formen, måste finslipas! :D




Bjussar på en bild från vis! :)

Kommentarer
Postat av: Lina bebis

Finast:)<3

2008-07-19 @ 16:46:35
Postat av: sara

jag tror att alla vi är ganska enade om att vi HATAR operafolket !! död åt dom. vare mycket folk ? vi ses imorn !

2008-07-20 @ 19:30:08
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Felicia

"todo-listor" is the shit! ;) Vilken sötisbild förresten, och du jag ska nog inte ens prata om operafolket... suck! :P

2008-07-20 @ 23:04:25
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0