Underbemannade!!

Du har så rätt gubbe lilla.. som sa det till mig igår;  "NI ÄR UNDERBAMANNADE"....
Jotack, en person, vid namn Carolin, fick fyra matbeställningar, och ett tjugotal personer i kön till receptionen/kiosken, medan Sara Dahlberg var iväg och ställde in extrasäng i en stuga och Isabelle serverade vin på operan.... AJAJAJ! Jag var all alone, det gick sådär... visst jag löste och fixade allt på olika sätt som var så bra som dom kunde bli under omstädigheterna... men jag mådde piss under tiden, paniken steg ärligt talat till max och när jag var hos bella kl elva så var jag fortfarande inte helt lugnt och mådde inte helt bra... :/ BAD DAY!

Idag då, jo nu är jag på jobbet, sara grönfors mår superdåligt, hennes dumma mage :( usch jag lider med henne men hon kan ju inte gå hem, lämna mig här, ensam.. för även idag ska isabelle(kocken) lämna oss för vinservering på operan... astrid kommer vid åtta och hjälper mig.. men snälla gud ge mig inte samma kaos idag...

Innan jobbet var Bellsibub och jag på sandvikebergen, vi brassa moppe dit ;D bad, liite sol (fast vi blev mest irriterade på solen idag), ngr dopp och mkt killsnack, steffan, Trobbe osv, mys så länge det varade, det vill säga tills möörka moln kom och tog över himlen! :/ men fick en powernap innan work och det var nog bra med tanke på att kvällen kan behöva att jag är stark och pigg!

Önska mig lycka till nu!!

I morgon är min enda lediga dag this week, den behövs :)

puss

Kommentarer
Postat av: cicc

åh då ska vi bada o sola, hoppas jag (a) <3

2008-07-30 @ 19:00:47
Postat av: sara

haha aa fyyyy fan för den jävla kvällen! sjukt svårt och tungt tillpåköpet att släpa ur den där extra sängen som stod längst in! förresten..var gubben arg när han sa det där? för jag hörde de oxå men kunde inte fatta om han va arg..:S

2008-07-30 @ 20:57:05
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0