There's another world inside of me, that you may never see..

Fan så mkt hemligheter, det är så mkt ni inte vet, inte borde vet och inte ska få veta..

FYFAN, är nog de enda ord jag kan sätta.

Så jävla mkt smärta, år av den jävla smärtan.. Men vi skojar om det, som då.. alla skrattar, jag skrattar också, för ingen vet ju.... kan ju inte gråta.. det vore konstigt.. så jag skrattar med er, som att det vore en askul grej. det är en av dom värsta grejerna... :S Det enda jag kunde tänka var "Ni skulle bara veta..." :/

Jag orkar inte klaga mer, men faan vad deppigt det blivit nu, igårkväll också... och kvällen innan... Jag känner mig på ett sätt jätteglad, ni vet för saken som löste sig.. riktigt glad.. men annars? NE FY! :/

men sov gott nu!



Men jag kan ju ändå berätta en bra grej, jag var hos pappa idag, säkert två veckor sen sist! :/ Han är världens bästa pappa, han är så sööt!! Åh vad jag älskar honom!!! :) <3 Jag tror att jag borde säga det oftare och krama honom ännu hårdare nästan gång! Varje gång jag åker dit kramas vi hårt och länge och varje gång jag åker, samma visa! Det är så skönt! :) Jag hatar att vi ses så sällan.. Men nu har han semester och ska hitta på lite roligt :) Är glad för hans skull! Hoppas att han kan vara ledig lite i augusti också så att vi kan åka på en liten semester, till skåne kanske... :) Jag skulle vilja! :)

Linis var med hem till pappa.. myys! Vi lagade mat och pratade om allt möjligt i flera timmar.. Lina och min familj :) Älskar dig också bebis! Det första pappa sa när du gått ur bilen var "det där är en riktigt bra tjej, hon verkar så himla snäll och gullig, henne gillar jag" :) det gjorde mig glad!! FÖR DU ÄR BRA! :)



Tänker på er mina vänner, sov gott! I morgon är min lediga dag, planeringplanering bellsibub :) Synd att inte det viktigaste blir av... men aa, en annan gång.. ;P

SATC NUUU! BÄÄSTA SERIEN! VILLVILLVILL SE FILMEN <3

Kommentarer
Postat av: Lina bebis

Fan vad glad jag blir:D<3<3<3<33<3< hihiihihihihi

2008-07-17 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0