Ledighet, det tackar vi för!

Idag har varit en hektisk dag!! Började med jobb, 10-16, lagom tempo där idag, inte för mkt men heller inte för lite.. Direkt jag kom hem var det kalas, kusinvitamin Andreas fyllde 20 i förra veckan! :) Så vi sa hejdå till affären :/ mormor har alltid jobbat i en liten affär, nu har hon slutat med det, stängt affären och nu även sålt huset som den var i.. hon var lite ledsen när vi var där för sista gången :/ buhuuu! Men pengar rullar in, till mig.. bland annat :) tack mormor <3
Sen gick vi upp till kusinerna då, där var det grilligrill, dooleys, vin och jordgubbstårta som gällde ;D mums!!

Nu är jag hemma, Lisa och jag har precis gått fifalla :) Tydligen haft tjuvtittare i skogen idag fick jag precis höra.. :D haha! Var en stund i solen förut också, hos franzén, måste värma upp in för sunny nu :D MEN som jag sagt, i veckan kommer vädret, trust me!!

Igår då, jobbade 10-16. hem och sooooova, var helt slut! Sen ringde linda och ville att jag och lina skulle följa med ut till pappa och laga mat och spela wii.. :)
Vi följde med, gick lugnet rundan.. låångt, skönt och välbehövligt! När vi kom hem var maten klar, varm smörgåstårta, MUMMAA!! Sen var det jordgubbar :) och så började en film, crazy in love om jag inte minns fel, den är så söööt!! Så vi såg den ist för wii :P

I morgon, jobb 10-16, sen är jag lediiiiiiiiiig enda tills på söndag kl 10... ;D;D jag är så glad!


Solning i veckan brudar!! :D <3




Jag & love <3




Måste bara fråga er hur gammal jag egentligen ser ut att vara? En assöt gubbe(förlåt lisa)/man på campingen började prata en massa med mig igår, om allt möjligt men bland annat om endel campingar. Han hade varit på en så himla fin och rekomenderade den till mig. Så frågade han om jag hade husvagn.. -"jaa, det har vi" sa jag... så sa han "jaha, men har du småbarn då?" :O:O:O JAG DOG! eller nee. men okeeeeeeeeej!??! så berättade han att det fanns så mkt lekplatser och sånt också.. men jag bara "Neeeeee" haha en lindrig chock där. Aldrig ngn som frågat ngt sånt... Med småbarn som kan leka på lekplatser menar man ju typ två st, 5 och 3 år kanske.. och hallåå? :S hahah men det var kul och han var skiitsööt!! :D

Nu är det tack, hej och godnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: cäccä

hahahah OJ, jaa typ 25-30 sisådär ;) nämen herreguud :O :D Morsan carro :D

2008-07-21 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0