Karnebåtfestival

Fredag: Vi började kvällen hemma hos Bella, varmt och soligt var det :) Det var vi brudar och John och Nicky, mkt trevligt med dricka, spel och prat :) Sen fylldes det på med ett par trevliga prickar.. En bra förfest, fast Bella och jag körde tequila och lakritsshotar och blev aningen fulla, men Bella vinner förstapriset :D Skapligt dött vid karusellerna när vi kommer ner, eller aa det stod väl fem klungor med 10 pers i varje... Så vi åkte karusell en gång och sen drog vi vidare till Davidssons :) Där var det kul, fast mkt minnesluckor där.. Kvällen slutade på absolut bästa sätt, så jävla mysigt igen :) Fina ord också som fick mig att tänka och bli glad... Jag fick allt jag trott, hoppats och antagit bekräftat! Jag tkr om dig lite fortfarande.. ;)

Lördag: Rätt seeeg på morgonen och prommisen hem var inte heller det bästa, inte när solen stekte.. :( Fast skönt med bra väder.. :) Sen var det karnevalståget, lite halvseegt sådär... :S sen käkade jag, mamma, jossan och micke god mat ute på mitt jobb :) sen vare bara att försöka piggna till och piffa till sig lite :D Så kom min bebis till mig<3, sen kom även madde och vi fixade ett tag, sen vidare till Bellsibub som Mårten skulle ha sagt.. :D Där var allaaaa sega som fan, men med lekar kom vi igång :P Väl på davidssons, fuuullsmockat.. lite för mkt folk måste jag säga.. dom skulle haft en gräns.. det var så sjukt varmt och man tog sig knappt fram :S Men jag hade roligt därinne ändå! Mkt roliga människor :)
Mårten är klockren, så jävla gullig och snäll! Samtalet "Nejmen hej hjärtat, vart är du? JAg saknar dig, kom till bebisblåå!" Bebisblå är båten :D eller aa den heter ju babyblue :D Från och med nu är jag "snärtan" :D Nästa helg, VIS, ska förövrigt spenderas i båtmårtens lyya :)

Ngr plus denna helg:

- Jag var med mina bästa vänner
- Jag fick uppleva det igen, underbart!
- Jag fick träffa mina stadspojkar, Gustav, Jonte, Jompa, Jocke mfl.. :)
- Jag fick träffa mina favorit Emmy, åh vad jag tkr om dig hjärtat! <3
- Jag fick träffa många som jag inte sett på länge; Magnus, Simon, Niklas mfl! :)
- Egentligen inte ett plus kanske, men mkt uppmärksamhet från alla möjliga håll...

Ett par minus fanns också:

- Vädret
- Trängseln
- jag gav min uppmärksamhet till de saknade igår och inte till dig
- Bråken
- Jag och Emil blev osams, i typ två minuter sen kramades vi i fem minuter efteråt.. Du är bäst, kusin<3 felåt(A)

Överlaag ( som Emma skulle ha sagt :P) så var det en jättebra helg, fast jag hade nog högre förväntningar....



Idag är jag trött, men trots iaf minst 5 olika sovförslag så följde jag med min bästa vän Lisen hem :) <3

Nu ska jag mysa med Maya, jag är godissugen :(

Bilder från helgen kommer slängas upp på bdb av mina vänner !!

Kommentarer
Postat av: Emil

Du och jag är ju osams nu :(

2008-07-06 @ 20:18:13
Postat av: MADDE

Bra helg tycker jag trots allt :)

2008-07-06 @ 22:16:27
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: emma

låter som en rolig helg :D bra de. saknar dig :(

2008-07-07 @ 06:53:41
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0