Jag älskar att cykla!

Det är en riktigt bra grej med sommaren, att man kan cykla, det är så härligt och går så mkt fortare än att gå.. :P

Tagit en hel del långsvängar senaste veckorna, fifalla brukar lisa och jag ta efter att jag jobbat sent och häromdagen var jag, bella, lina och cicci på statoil, i gusum och på grännäs, hah det blev en bra sväng på bikarna :) Är rätt nyhemkommen nu, Lisa och jag tog svängen ut till kårtorp :) 1.5 mil fram och tillbaka, det var skönt! Om inte vädret blivit så dååligt hade jag kunnat cykla meer!

Nu är jag ensam med Maya, jättetrött är jag egentligen, men jag börjar inte förrän fyra i morgon så behöver inte sova än på många timmar.. Men innan jobbet ska sis och jag käka lunch på melkes och göra ngt mys, om vädret är baad blire en film, annars går vi nog en långsväng och solar :)


Prommis med Maya nu, sen väntar soffan! :)

Kommentarer
Postat av: Lina bebis

Jag fick ju oxå vara med på melke´s=) tack<3

2008-07-08 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0