HOT!

Väckarklockan ringde kl. 09.00 i morse, upp och fixa matsäck för att dra ut mot sandvikebergen :) så jävla underbart har det varit!! Jag och cicci kom precis hem därifrån, bellsi åkte lite tidigare för ett möte...
meeen, shiit vilka kanter! YEEES!! :D så härligt! Nu ska jag laga mat, sen ska jag köpa jordgubbar och så ska vi åka ut igen! :) spela kort och planera i kvällssolen <3 med dom bästa också! :)

I morgon ska Lina och jag badaa och sola! Ekön kanske? :) hiih då måste jag nog smörja mig lite, iaf med rosenseriekrämen.... ;D

Än så länge bara ääälskar jag mina lediga dagar !! :)

Helgen kommer bli så himla kul och mys hos Bellsibub också! :)


Hörs!

Kommentarer
Postat av: KRÄFTAN

ja du blev bruno fin med dina kanter :D medans ja blev ja vad ska vi säga, känns som det bränner på kroppen min hahahaha , DÖFINT ;)

2008-07-23 @ 16:26:49
Postat av: KRÄFTAN

brun och*

2008-07-23 @ 16:27:19
Postat av: bella

massa mys hoppas jag på, jag vill inte vara ensam & absolut inte äta mat ensam :P det är tråkigt!

2008-07-23 @ 23:11:58
Postat av: Anonym

Hihi Bellsii du ska inte behöva vara ensam!! Jag kmr snart till dig och lagar tacos åt dig! ;) hih <3

2008-07-24 @ 17:45:37
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0