Måndag igen.

Skumt hur fort veckorna rullar på just nu.. snart är både jul och nyår här och förbi.. jag är nyfiken på klapparna, som vanligt.. Och jag hoppas att de jag köpt kommer uppskattas, men det brukar inte vara ngt problem.

Idag vaknade jag och kände mig såå dålig.. sjuk, typ. de senaste mornarna har jag vaknat och varit skitöm i halsen, inte haft direkt ont, utan känt mig svullen och öm, typ körtlarna och där.. idag var även huvudet bombat och näsan rann.. fyfanvadtråkigt!!
Jag, Lisen och Lina x2 har ju en lkpgstrip inplanerad i morgon... jag vill! så idag kommer jag vila och dricka te hela dagen.. är fruktansvärt uttråkad redan nu!! Men jag får inte göra ngt ansträngande och jag skaaa käka värktabletter, vilket jag aaaaldrig gör... :S

Jag är beviken, för jag väntar fortfarande på samtal, ett viktigt samtal! RING!


Helgen var bra, riktigt rolig utgång/luciavaka.. fast endel otippade grejer.. lördagen var jag ooooj så bakfull, men på kvällen stod julbord på schemat, fysatan så gott! men jag satt och gäspade.. :p hemma i soffan slocknade jag efter inte ens halva filmen, isadorabebis snarkade sött bredvid :) igår var jag fortfarande typ bakfull, trodde jag iaf.. nu börjar jag förstå att det var för att jag är väääldigt på g att bli sjuk... i't sucks!! :( lina, lina och lisen var här och hade myys! <3



så mkt konstigt.


hörs när jag känner mig piggare.

Kommentarer
Postat av: emma

MEEN jag var ju aldrig på stan innan meen de gick ju bra ändå ;D pusspåre

2008-12-15 @ 17:36:35
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: sara

har dom inte ringt än?

2008-12-15 @ 18:12:32
URL: http://sarapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0