En allergi/värmechock, en sträckt högersida och mktmktmkt konstiga ord.

Nu tänker jag utvärdera lördagen lite kort...

Linis1 & 2 och jag styrde mot familjen p/l:s place där lisen var i full gång med att fixa pajerna och efterrätten :)
Vi fixade allt klart och sen gick vi vidare ut till salongen där det var fix på hög nivå, försökte täcka det hemska jag fått under ögonen, gick rätt så bra, syns nog kanske liite på närbilder bara (ni behöver inte titta SÅ noga) :D
Sedan droppade cicci och bellsi in och det var dags för käk, riktigt gott må jag säga :) Sedan hittade vi på egna lekar, lina körde charader och så en stund med ölspelet... vi glömde helt bort att sjunga nya abbaskivan.... det får bli nästa gång! Mktmkt ont i magen, helt otippade saker osv, men sen var det dags för tripen ner..
Eftersom regnet pissade ner utanför så hade vi två snälla päron som ställde upp med skjuts, hasse gawa och pernillaP :D dags att gömma lite dricka och sen klampa in på melke's... "Vi tänker inte visa leg iaf" lisa ger fram 500 kr "jag ska betala för henne också!" "jo, jag förstod det" sen fick vi valet om vi ville ha den extremt stora och fula stämpeln i pannan på armen eller som anton, i nacken... :P det fick bli armen för oss.. :)
Jättemkt roligt folk, bra låtar och mkt dans, jäättekonstiga kärleksförklaringar osv, bestod melkesbesöket av.
När kl slagit ett och sporre sjungit klart :D så drog vi över till davidssons... där dansade vi galet sista tiden.. tills bigass stormar stället.. typ. haha fyfan. det är inte klokt vilket jävla pack det finns...
Jag och fisen delade säng och jag sov som en prinsessa.. dock är jag fortfarande idag, sjukt trööött! :S


Är det för att vi bor i viken? eller är människor likadana överallt? endel vågar inte prata pga flickvänner(?) endel pratar alldeles för mkt, endel har saknat mig så jävla mkt osvosvosv blä, sen ska skrika och härja på syster? endel har helt delade meningar om förhållande.. är det för spriten, eller är det så? du var nästan nykter sa du.
idioti säger jag bara! skäärp er!


Jag har iaf sträckt ena sidan, ajfan! men ikväll ska jag spela badminton, ska bli riktigt kul! :D innan det får det nog bli en långpromenad i regnet, jag behöver kall och frisk luft för att vakna ordentligt idag!

Nu äre frulle på g.

vi hörs!

Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan.

Kommentarer
Postat av: Bella

"tills bigass stormar stället" hahaha

2008-12-02 @ 17:48:15
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0