Det vänder fort..

Idag hinner jag inte ens vakna innan jag får höra att jag är 2000 kr rikare!! TACK, behövs mer än någonsin nu! :)
Sen käkar jag lite frulle och tar en promenad med Maya... här hemma väntade mitt absolut sista skolarbete på mig....
Och wii, idag har jag fan varit riktigt, riktigt duktig! Har gjort klart det!! det var ett stort arbete som bestod av 4-5 sidor att skriva... det är mkt både för att fantasin inte är den bästa och bara för att det helt enkelt är mkt! :D men klaaaaaaaaaart! fyfan vad jag är bra! :D
Och precis nyligen var jag nere på ica en sväng, inhandlade saker till middagen jag ska laga snart, tills mammsi kommer hem och jag hoppas att hon kommer bli lika stolt över mig idag, som jag själv är!! yeaah!! :D

Annars är det jobbigt, för mkt tankar helt enkelt!
men DU, måste ta det rätta beslutet NU, det här är inte shysst, jag blir inte ledsen, men hon blir... och jag säger som lina sa.. du får ju mig att bli falsk!! precis.. jag vill inte och tänker absolut inte vara en falsk jävel! gör det som är rätt nu, jag tror att du kommer bli lycklig, du vill det där, det visade du ju. du vet, jag finns här som en vän om du vill! Vi, var då! Ni, är nu!


Och jag är glad att vi håller med varandra, att du tkr jag är värd en plats i ditt liv som din vän, och inte skjuter bort mig för att det ska bli enklare! meens alot!


nu ska jag dunka ztv och börja med maten!

puss på en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0