Det finns ingen återvändo!

I morgon är det luciavaka och det ska firas!! Eller vad man nu ska kalla det? jag tänker iaf dricka ett par cider för mkt, umgås med bra människor och dansa galet!! det är iof alltid min tanke med en utgång.. eller kanske inte att dricka lite för mkt. men i morogn känner jag att det vore på sin plats att bli sådär kalas, så att ALLT är roligt! :D Yeaaah, vem är på det förslaget??

let me go, eller inte, men fan det här är jobbigt. eller? nej usch inte massa tankar och funderingar. nu återgår vi till ren j*vla fakta!

jag kom nyss hem från Lina, jag var där med lina.. :) mys! ni är bäst!

Jag tror att jag ska träna i morgon också, det var skönt idag, fast hårt, jobbigt och rejält svettigt men eftersom vi legat på latsidan tidigare i veckan så får det nog bli ett återbesök runt kl. 11 i morgon :) Lina brukar inte banga.. 


VI SES I DIMMAN PÅ HUGO I MORGOOOON!!


snälla lämna mitt huvude nu..


Godnatt loooovers!

Kommentarer
Postat av: Lina Bebis

Vi är bäst:) Hoppas du äger dansgolvet ikväll;)<3

2008-12-12 @ 19:06:36
Postat av: sara

Hey. jo jag jobbar på mcdonalds..inge vidare längtar till sommaren som fan..det är allafall inte nån som skriker åt en eller beter sej som svin utan att man gjort nått dumt där..vi sköter oss ju lite själva därute lixom:P Kul att du ska jobba där igen..vet du om sara g ska göra det oxå? kram

2008-12-13 @ 11:42:59
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0