Det finns en sak

som jag hatar, eller ne, inte hatar, det är för starkt ord, men jag ogillar, fast på samma gång är det bra... jaja jag förklarar först så kommer ni förstå...
När jag ser en sådan film, som titanic, som är så fruktansvärt underbar och blir så himla hemsk, men ändå är den bästa jävla kärlekshistoria som finns, men ändå inte.. jaaao, ni är med mig... Då gråter jag självklart till filmen, i filmen... meeen filmen slutade för en halvtimma sen och jag sitter fortfarande här, tårarna rinner på ngt så fruktansvärt.... ALLT som finns inom mig, kommer på ngt vis upp till ytan.. För vilken nolla som helst förstår väl att jag inte gråter nu pga filmen, DÅ gjorde jag det, men inte NU.... nej nu kommer allt jag egentligen är arg eller ledsen över, upp och det visar sig genom att jag fortsätter tjuuta på och snyfta.... fuck thiis!! men vet ni vad, egentligen är det nog bra.. jag tror att jag kommer känna mig bättre när tårarna väl slutat rinna.. då kommer jag känna mig lite starkare och det kommer göra betydligt mindre ont i mitt lilla hjärta..

Nu tog de slut, alla ord i mitt huvude som ville ut.. det tog stopp där. hm. hoppas jag gjorde mig lite förståd för nu kan jag inte skriva mer..

sov gott, ni som kan.

Kommentarer
Postat av: Bella

Precis sådär blev det för mig när jag hade sett Ps. I Love You. Knappt en tår under filmen men en halvtimme efteråt ... men skönt när tårarna är slut som sagt! <3

2008-12-17 @ 12:26:47
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0