What a beautiful mornin'

Nästan iaf, jag mår mkt bättre än jag vågat tro... ibland sitter ju bakfyllan i, i två dagar... alltså om man inte fått vila, sova och helt enkelt slööa tillräckligt den första dagen, vilket jag verkligen inte fick igår... men jag stannade ju hemma på kvällen, bra val i think.. :) köpte 1 kilo godis och hyrde tre filmer, kvällen spenderades med malin, sis och årets största godisskål :D men jag åt väl, fem godisar, sen fick jag ont i magen.. men vad kunde man förvänta sig, efter det hemska som hände på jobbet hade jag bara ätit två mackor på hela dagen såå.. jaja, jag såg en och en halv film, sen tog bakfyllan ännu en gång över och jag gick in och deckade i sängen, så jävla sköönt! trodde jag skulle behöva ställa klockan för att ens vara uppe till kl tre.. men jag vaknar första gången kl fem, sen kl sju och så tillsist halv elva... ganska pigg, så jag tar en promenad innan frukost, på 45-50 min, det var riktigt skönt, ännu skönare bara för jag bar min röda mjukiis :D love it! :)

Nu sitter jag här, fått i mig lite frukost och vet ni? jag har ju lärt mig dricka te nuu:D såå stolt! grönt te för hela slanten blir det på mornarna (inte alla mornar men endel iaf) :) idag var det inte ens äckligt, idag smakade det nästan bra, så jag är på god väg att t.o.m tycka att det är gott! jag envisas med att inte ha i ngt sött, så som socker eller honung, ja inte ens mjölk... ska man lära sig så ska det vara "naturellt" tkr jag... :D


Idag har jag mitt sista pass på jobbet.. sköönt! men när jag var ute på promenaden så slog mig tanken att jag kanske kommer sakna det efter ett tag... tro det eller ej.. :/ men sen då om jag står där utan jobb i höst? DÅ kommer jag vilja ha den tryggheten jag haft i sommar....
MEN nu ser vi framåt, nästan helg drar jag och världens bästa vänner till öland, spenderar helgen med snyggingar, hopefully.. :D sen är det bara ngr ynka veckor tills vi drar vidare sööderut, SUNNY BEACH :D jag vill inte ens ägna en liiten tanke åt tiden som väntar efter det... usch och blää..
Mamma frågar mig/tjatar på mig dag ut och dag in om att ringa arbetsförmedlingen, ska jag flytta?, vart isf? när ska du gå din månad i skolan? när när när, vart, varför, hur :S:S JAG BLIR STRESSAAD!!!  Fast jag förstår henne, hon vill mig mitt bästa och hon bryr sig bara, ibland lite för mkt kan jag dock tycka... :P Allt löser sig!

Jag är inte så rädd längre...
för ormar.. nu är det tredje gången jag stöter på en AStjock och lång orm, på samma väg.. men nu går jag lugnt och sansat förbi, vill bara försäkra mig att det inte slingrar efter så kollar bakåt ett par ggr.. men jag är lugn, det är bra tror jag!
I morgon börjar en av mina lediga veckor, då är det träning som ska stå högst på schemat men den som ska dela den förstaplatsen ska vara att umgås med de som gör mig glad, de som får mig att känna mig omtyckt och betydelsefull, de som jag hittar på ALLT det roliga med och de som jag verkligen älskar.. Mina underbara vänner! <3
Tanken har ngn gång slagit mig, "hur vore det utan vänner?" Jag skulle inte överleva.. nooway!! NI är allt, Ni och min underbara Familj är allt som betyder ngt för mig, utan er skulle jag inte existera!! All min kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: cicci

bra att du mår bättre nu :) ¨

<3

2008-08-10 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0