There's always someone out there who'll care for you

Kl ringde 06.30, lite snooze på det och jag klev upp närmare sju.. :) Inte allt för trött, bara jävla suur på regnet som slår mot fönstret.. MEN idag har jag tur, mamma började inte förrän kl åtta så hon hann skjutsa ut mig hit innan, så jag slapp starta dagen med att bli genomblöt..!

Väl här, jag bakar bröd, kokar kaffe, diskar, plockar och fixar... jag sjunger med som en took i köket bland annat till den här låten.. Jag tkr det är en bra text.. 

You might be saying ooh, I don't wanna be lonely
ooh, I dont wanna be by my self
ooh, don't wanna be lonely
Why ain't anybody loving me?

But there's always someone out there who'll be there for you
there's always someone out there who'll care for you
there's always someone out there who'll be true, true, true
Hold on, hold on, be strong!


För faasen hörrni, var starka och ge inte upp, prinsen kommer dyka upp, kanske inte genom ett knäpp med fingrarna, men ngn dag, då står han där framför ögonen på dig, antagligen när du som allra minst anar det.. :) HOLD ON, BE STRONG!


Ella Elle L'a nu, ooh vad jag sjuuunger :D



Nu är brödet klart i ugnen.... ciaaao!

Kommentarer
Postat av: bellsibub

sant det där om när man minst anar det, det tror jag på!

2008-08-07 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0