Som vanligt

Knåpar jag ihop en liten text när helgen gått... :)

Helgen blev näästan helg vit, i fredags var jag hos bella med tjejerna vi såg en halvdålig film och pratade skit..
Igår vare "fest" hos timan.. eller vare fest? vi drack lite, det spelades fifa, lyssnade på jamaican laugh ;D, och på bra musik, m.m.. Lina och jag såg fram emot bra fylla och dans, det blev inte så.. vi åkte mot viken för att kolla davidssons, men nja 10 pers, is not enough... så vi snackade skit med grabbarna sen åkte vi till anna, där det var dööött, vi trodde fest, men nejnej, de kollade film och drack vin.. :P vi åkte till gawas och lånade film och sen deckade jag och lina, med max och issa i soffan hemma hos mig, till en filmis! kl tre var vi i säng och eftersom jag nu fått ny större säng är jag mkt nöjd och sov gott trots att hon är lite närgångeen.. :D hah myys! <3

Idag började vi dagen med att handla massa gott till en stor och rejääl frulle, sen såg vi att göra en pudel, sen gick vi rundan och så till sist hamnade jag här, hos min söta pappa! <3 jag har varit ute på joggingrunda, skönt!

I morgon ska jag upp skapligt för att besöka gymet, sen träffa min bebisblåå som kom hem ikväll!! <3


PÅ TORSDAG ÅKER VI!!
Bara så att ni inte missat det... 30 grader, varmt hav, good mat och frukt, FEST, en helt underbar vecka med världens bästa vänner väntar!! PUSS PÅER!

heej

Kommentarer
Postat av: cc

naae men faan va du ska vara dyyr då :O ;)a

2008-09-03 @ 19:32:49
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0