SÅ dåligt!

Jag uppdaterar :S

Men drar de senaste dagarna lite koort..

I måndags vaknar jag tidigt, utvilad och pigg :) Lina och jag går till gymet där vi kör håårt i 80-90 minuter, sen går vi hem till mig, duschar, tar på oss nya fräscha kläder och går vidare till lilla blå och äter gott :)
Sen kommer systerytster till viken och hämtar upp oss och vi drar vidare hem till Lina där hon ger både mig och sis så sjukt sköönt massage :) Sen åker vi till fisen där vi kollar film, crazy beautiful, gammal goding och alla blir kära... oooh, vilket leende grabben haaar!! ;) Sen visar Lisa och jag ngt för Lina som ingen tidigare fått se..... :D hahhah kul! sen hem och sooooove, skönt!

Igår var vi uppe med tuppen för en tur till stan, samma trio :) det var bra men som jag sa till Lisa; "jag behöver nog inte kläder, jag hittar ju bara småsaker" Det kan stämma, mina garderober och min stora byrå är såå överfulla att de knappt går att stänga ngn av dem.... :P men lite småsaker inhandlades som sagt: underkläder, smink, björn axéns schampo och balsam för att skämma bort håret ännu mer innan sb, gudiskt nagellack :) m.m :) en bra dag på stan, med en sjukt snygg ryggtavla, den kaarln är waaaay to goodlookin'!! ;D
käk på paus, så jääkla gott äre :) favoritstället! Hemma deckade jag i sängen pga en ordentlig huvudvärk.. :S vaknar med samma bultande men som vanligt tar jag inte min kropps varningar och signaler på allvar utan jag går upp ur sängen och försöker tänka på annat.. just igår gick jag till kristina och beställde klipp och slingtid, 16 september, perfeeekt, efter att vi kommit hem :) sen gick jag till nästan frillesöör, bellsibub där vi pratade om resan, som nu verkar bli till gbg.. hon klippte även lina  :) sen åkte vi hem till B och fortsatte vår planering.. hiih, så jääkla kul!! :)

sen följde jag med till fisen, där vi såg den andra favvisen, a lot like love, varje gång blir man ju kär även där.... ;D sen åt vi kvällsmat och sen gick jag hem till min säng :) fick en sådär halvdålig nyhet.... :/ men förhoppningsvis ingen skada skedd...

Idag, huvudvärken är så gott som borta så nu ska jag och lisa gå till gymet för att vara lite duktiga, sen ska jag och syster gå till lilla blå och äta, har blivit mkt att äta där, men älskar salladerna :) vad som händer senare får vi se.. Kanske ska följa med mamma till västervik och gå till badhuset, vi brukar simma runt en timma där, vilket är gudomligt sköönt! Problemet är att jag ska till tandläkaren i morgon, i nkpg... kl 10.30 så går det ngn swebus som passar så tar jag den, annars åker jag ner till vvik i morgon ist.. och hem fre morgon :) drar ju till götet kl. 10 på fredag :D:D


So looong, nu äre fylla på vattenflarre och dra på sig träningkläder som gäller!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0