Mia Törnblom

Öppnade idag, så tog cykeln 07.10 sisådär och trampade mig ut hit.. Slängde ner mia törnbloms Så dumt! i väskan och det var både på gott och ont, för åt nyss en macka och fortsatte min läsningen i den helt underbara men samtidigt så hemska bok... och nu är jag stucked igeen. Det är min sommarplåga.. hah varje dag på stranden/berget under "sola rygg" tiden så har jag läääst, läst och åter lääst!!

Nu är det att läsa ut den som gäller, sen bara måste jag läsa självkänsla nu och mera självkänsla, jag bara vet att dom kmr vara SÅ bra! Och eftersom självkänsla är en stor bristvara hos mig så kan det nog hjälpa mig ngr steg framåt här i livet, det är iaf vad jag hoppas!


Psykiskt är det mkt nu, fysiskt bara bra!



Skåningar är bara föör söta, har ett gäng på två killar och en tjej här nu, från Staffanstorp och minns jag inte fel så bor lilla Filip Tegel där? Måste höra om det är ngr han känner till.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0