Augustifest vare.. :D


Jag och min gulletussor :D


My girls, my girls, my giiiiirls ! <3


Brunetterna on the bus, you know :D


KÄRLEK!

Kan även tillägga att hela fredagen roade jag och emma oss med att prata engelska, det var kul! :D vilka baddare vi är på svengelska serrni!!

Ni två, haha jag får ett stort leende på läpparna bara! Roliga människor! :D
Jag förlorade förövrigt svordomstävlingen, så nu äre 100 armhävningar som gäller, inte hur och var som helst.. men det är inget ni får veta!

tjaahråå!

Kommentarer
Postat av: cc

hahahah jag veeeeeeeet, jag är helt otrolig :S ha ha ha haaaaa( jamaican) ;) men faan måste ju packa om och shiit hela tiden :(

2008-09-03 @ 19:34:51
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0