Bad girl!

Ibland är jag lite seg, trög, långsam och kanske lite lite omotiverad också! :)

Men nu är jag tillbaka! Hurray! :D


Jag har jobbat hela helgen, förutom att det var ganska tråkigt idag så har det gått helt smärtfritt! :)

Pollenallergin knockade mig rätt bra i veckan så det var sjukstuga onsdag och torsdag för min del, fredag ledig och började repa mig så jag var på landet, hos pappa! Fick lite påfyllnad av fräknar och njöt mest hela tiden !

Jobba nu måndag och tisdag och sen åker jag på en långweekend till fina Oslo! Jag är redan övertaggad! Det kmr bli SÅ bra!! :)



Vill med bilderna mest visa att smink är bra jävla skit. Haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jovisst e smink bra jäävla skit ju carro , men ärligt så e du faktist gulligt finare naturligt måste jag erkänna :)

2012-05-13 @ 22:35:31
Postat av: EMPA

HURRAAAA YOU ARE BACK! Och du e lika fin med som utan smink hjärtat <3

2012-05-14 @ 01:24:33
URL: http://empaslife.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Håller med föregående talare, du är jättefin utan smink carroouu! :)

2012-05-14 @ 09:05:11
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0