Oh my!

Om 15 minuter har jag avklarat mina 8 timmar här på jobbet! Jag kunde väl aldrig tro att jag skulle överleva denna dag... Sjukt! Kom hem från festen vid klockan 6 i morse och sov till 10, sen kunde jag inte somna om den sista timmen innan jag skulle gå till jobbet, rätt typiskt.
Med 3 liter vin i kroppen och en hel del champagne så var jag full fortfarande när jag vaknade.... Bättre att vara full än bakfull såklart, men ingen jättebra idé att vara något av det på jobbet..


Igår spårade det! På många olika sätt! Fyfarao så kul vi hade! Jag ÄLSKAR spontant och det tål fan att sägas tusen ggr om!
Jag väntar med spänning på alla bilder som Emma ska lägga upp!


Vi hörs en annan dag när jag är lite piggare!

Kommentarer
Postat av: emma

haha underbara!!

<3

2012-01-03 @ 15:04:12
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0