Perfekt dag!

Åh, så himla bra födelsedag! Jobbet gick snabbt och helt smärtfritt, alla var bara så himla söta och fina Lina hade till och med köpt en tårta! Vi åt den på vår workshop, så himla god!

Linda hämtade upp mig på jobbet när jag hade slutat och då åkte vi hem till mig för att förbereda käk, städa och fixa! Sen anlände världens finaste familj, först mamma, Jossan och Vilde. Sen kom pappa och Eva och sist men absolut inte minst min bästa vän! Massa god mat, vildebus, paket, tårta (för andra gången) och mys med fin familj! Ni är bäst.

Nu laddar vi om till fredag, långhelg och tjejfest, pepp!!

Hoppas ni mår grymt på min dag! Ni har iallafall fått mig att känna mig riktigt speciellt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0