Nystart?

Kanske borde börja om lite på nytt här! Det är ju endel som har hänt sen sist... Nytt jobb (jag STORMtrivs!) ny bebis, det blev alltså en vit 4s förstås och jag kunde inte vara mer nöjd med mitt inköp! Nytt telefonnummer pga tjänstetele.
Mkt mer har hänt och händer, i morgon blir jag till exempel 23, det känns absolut ingenting... Dock har jag shoppat ett par Jeffrey campbell, ngr olika bodymist från Victoria Secret, nya brallor, smycken och ja telefonen då och allt detta är alltså presenter till mig, från mig själv! Jag älskar att fylla år, haha! :)

Emma hade skrivit en bra lista med saker att se fram emot, jag funderar på att testa det också för att få tillbaka motivation, lust, vilja och pepp helt enkelt. Jag vet att allt handlar om inställning för det säger jag själv, men nu har jag svårt att ändra min inställning.
I lördags så brann mitt hus, jag har aldrig känt riktigt dödångest innan men jag är ganska säker på att jag nu vet hur det känns, har aldrig varit så skakig, haft så svårt att andas, hyperventilerat och gråtit på samma gång vid något tidigare tillfälle.. Av någon anledning sitter en hemsk känsla kvar i min kropp... Jag hoppas att jag piggar på mig tills på fredag, för då ska jag firas!


Nu ska jag sova, i morgon är det min dag och den ska bli outstanding hade jag tänkt.
Puss till er

Vi hörs i morgon igen, hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0