Löneonsdag!

Klockan 9 tog jag en pw runt strömmen, blev inte min nya runda då jag var mer sugen på natur liksom! 1 timme var jag borta och hann springa på fina Johanna som var hemma från oslo och få en kram! :)

Klockan 12 var jag på gymmet för bodypump! Sjukt taggad! Idag var det 45 minuter så 2 låtar var borta, en av benlåtarna (vilket kändes heelt okej pga min störda träningsvärk) och sen var även tricepslåten borta, skönt! :)
Nu är jag på jobbet, har ätit 2 stekta ägg och en banan, hoppas jag står mig till lunch..

Idag har vi fått lön och jag är överlycklig!


En dag närmare Stockholm och jag är redan övertaggad och har klädpanik.... Haha.



Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0