5/9

Idag har det varit tungt, helt sjukt tungt! Bakfyllan har liksom suttit i även idag...

Igår var det mest störda jag varit med om!! Om det var för att det var en sjuuuuuukt rolig kväll och natt i lördags eller om min kropp liksom ville retas för att jag hade 3 timmar hem på tunnelbana, byte av spår och buss det vet jag inte. Kanske en kombo! Det var i vilket fall som helst INTE okej. Jag tror att jag en gång tidigare haft en sån huvudvärk och om jag inte minns fel så låg jag i min säng, hemma i viken och bara grät, den gången... Nu var jag på resande fot. Ja ni förstår väl själva....



Iallafall, min lördag! vilken lördag!
Började med att springa på stan för att inhandla lite stuffs, bland annat ett nytt läppstift som jag älskar färgen på och så 3 flaskor vin som skulle göra min packning väldigt väldigt tung.... Jag strosade på stan för länge och hade nog tagit lite fel på tiden.. när jag var hemma skulle jag äta frukost, duscha OCH raka benen vilket då blir en långdusch, sminka mig, fixa håret och ta mig ner till bussen på en och en halv timma... så jag gick typ 20 sekunder försent hemifrån (halvsprang) missade spårvagnen med 15 meter och fick fortsätta halvspringa enda ner till resecentrum... väl där, svettig och andfådd kom bussen på sekunden jag anlände... sjukt! Men jag hann med och det var väl huvudsaken! :)
Väl framme på cityterminalen så ringde jag en taggad emelie som skrek "VÄLKOMMEN TILL STOOOCKHOOOOLM!" när hon svarade! Ungefär där kände jag att inget kunde gå fel! Letade mig ut till sundbyberg och möttes med öppna armar av födelsedagsbarnet!
Efter en stund anlände natta och vi började fixa oss och pimpla! Emelie, jag har fortfarande svårt att förstå när och HUR hon lyckades få i sig hela flaskan på så kort tid?! haha!

Vi gick vidare till Cicci där festen var! och vilken fest sen! hon hade verkligen fixat ALLT! Jättegod buffé med hur mkt mat som helst, vin av alla sorter och hon hade till och med bakat en tårta! Allt var så himla gott :)
Lite paketöppning, massa snack och ännu mera vin och sen tog vi taxi in till stan där ett bord väntade på oss! på café opera! Hur bra som helst! Champagne, drinkar, shots och ja må hon leva och vi mådde riktigt bra!
 En efter en av brudarna drog hemåt och tillslut när klockan var 3 så var vi 4 stycken kvar, av 12! haha. sen såg vi fina Cimon Lundberg och emelie höll på att klämma sönder armen på mig.... jag tkr inte att han är såå snygg, men han är så jävla skön, läste alltid hans blogg förut, han skriver som en gud! haha.


Tanken var att vi skulle vidare till white room och dansa vidare två timmar till, men eftersom kön där troligtvis hade tagit minst 1 timme så valde vi mc donalds och taxi hem istället! Vaknade första gången klockan 8 och fick liksom hålla i pannan, hårt, för jag trodde huvudet skulle gå sönder annars.... Sen satt den huvudvärken kvar tills jag vaknade efter att jag sovit en timme på bussen.. klockan var då 15.30.... fyfan! Men innan dess hann vi med en lunch, jag, Emelie och Andrea! supermys! förutom att jag trodde jag skulle gå sönder! usch!





Summa summarum, en sjuuuukt bra lördag i sthlm! Hur mysiga tjejer som helst! Jag ska dit väldigt snart igen, det är ett som är säkert!! :D TACK Emelie för bästa festen och välkomnandet! <3




Idag har jag efter jobbet myst med lilla bebis! välbehövligt! jag behöver det när jag är bakfull och känner mig svag.. Blev även bjuden på god mat av syster, även det behöver jag en sån här dag! :)


Rätt skön stil framför tvn :)



Trött moster och världens finaste bebis! <3



Godnatt hörrni!



Kommentarer
Postat av: EMPA

WIIIIE! SÅN BRA LÖRDAG!! :D <3

2011-09-06 @ 12:26:34
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0