Måndag

Nu är det endast 20 minuter kvar tills jag får gå hem! Känns ganska okej!
Men då ska jag endast hem och byta om, ska ta en tur i elljusspåret ute i Lindö med Frida, känner att huvudet behöver frisk luft då kommer jag somna gott!


Fina Emelie ville att jag skulle komma upp och baka semlor med henne och tjejerna på onsdag, det verkar dessvärre inte som att det går att genomföra då jag börjar 7.45 på torsdag... Blir en skapligt tidig hemgång isåfall. Fan också det lät ju som världens mysonsdag! :((((((!


Annars då?
jag längtar redan stööört mycket tills lönehelgen när Bells kommer hem! det kommer bli sååå bra! och som jag saknar dig bellsibub! Förresten, TACK för din kommentar häromdagen, jag blev så himla glad! Speciellt eftersom du är frillesör och kan dem där grejerna ;)!! FIIINA! <3  THAIsnack då också! det här kommer bli SÅ bra!!!! :D vilken lycka!


Några bilder på finaste bebisen på hela jorden




Alltså på riktigt! Han är den finaste som finns!! Jag får tårar i ögonen bara av att tänka på lillfjant! <3


Kommentarer
Postat av: Cicci

sååå himla söt bebis :)

2011-09-12 @ 20:58:45
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0