Gooooomorrrrron!

Inte värst trött jag inte! Det värsta var bara att det var mörkt, väldigt mörkt när jag skulle ta mig upp ur sängen och då är det lite jobbigt. Jag ville döda telefonen som förde ett jävla oljud för att jag skulle gå upp och vända mig om och snarka vidare! Men inte det inte, nej jag hann till och med äta lite fil framför tvn.. Och det hör inte till vanligheterna, brukar plocka med mig frukost hit, vilket jag visserligen gjort idag också. Men det var för att jag kände för två frukostar, jag kommer ju typ vara lunchhungrig runt klockan 10... haha.


Idag är det torsdag och vi närmar oss verkligen helgen med stormsteg! Tror jag bara ska jobba ett helt vanligt 8 timmars pass i morgon, få sluta 16.30 och sen bara vara ledig, börjar känna mig trött! Idag är min 16:e timme övertid på en och en halv vecka!


Nej jobba vare ja!



Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0