De e fest nuuuuw

Kan inte hjälpa det men fest hos mange låten var på radion förut och nu har jag den där stört dåliga låten i huvudet... precis som när jag hade electropop i typ 3 dgr. FAST JAG TYCKER ATT BÅDE DEM ÄR SKIIIITDÅLIGA.
Ja det var meningen med caps.


Jag är hemma på lunch nu så har inte hur mkt tid på mig som helst... Jag vill bara kort berätta om dagen och gårdagen.. vi börjar med gårdagen.

Mamma och Micke kom till Norrpan för att hjälpa mig få upp tavlor och dylikt, så jag hoppade upp pigg som en lärka (nästan) runt kl 10 och började städa, fixa och fundera över vart jag ville ha mina grejer.. Sen dök ovanstående upp runt klockan 12 och vi började fixa. Sen kom systrar och bebis hit på mys! Och när vi fått upp lampa, tavlor och spegel så var det storasysters tur att få upp sina grejer, i hennes lgh.. Så vi knallade bort till henne.. ( ja vi bor nästan grannar, tar 4 min typ bort till henne, eller kanske 3 om man går riktigt fort ) Sen lagade mammi god mat och så fikade vi. Sen gick jag hem för en dusch och tillbaka till Jossan igen för att titta idol och lite Ben & Jerrys, det är ett beroende den där jävla glassen och jag måste få slut på det.. Vad fan ska jag göra?!?!

Blev dyngtrött runt halv elva så då knallade jag hemåt och somnade som en bebis... Vaknade 8.30 i morse och var på gymmet 9.30 för en lång och härlig löparrunda.. 7,5 km blev det! wonderful! dock känningar i benhinnorna........... tur att det är bodypump i morgon så dem får vila lite.

Sen hem och duscha och laga mat innan jag skulle infinna mig på jobbet klockan 12.

Har haft en jävla huvudvärk som förföljt mig timmarna på jobbet... men nu efter maten börjar det kännas bättre, trodde nästan att det var så! Det krävs mkt mat efter ett träningspass och jag brukar vara dålig på att äta så ordentligt som jag borde!



Meeeen nu har jag inte tid längre, jag måste springa tillbaka till jobbet och avverka sista 4 timmarna! Vi hörs ikväll och då med lite bilder om ni har tur!




SOOOOO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0