Confused.

Startade dagen med en försovning! Det är heeelt sjukt, sen vi fick ny ledare så har minst en person i vårt team försovit sig, VARJE dag..... Detta har pågått en och en halv vecka.. hahah fyfan vad vi är dåliga!


Idag fick jag även börja chatta! aah galet roligt! dock blir jag helt förvirrad av bara tanken att ha 6 st chattar samtidigt... alltså hjälpa 6 st kunder med olika ärenden, på samma gång. Vems huvude pallar det? aae shit, 3-4 kommer nog räcka för min del! Känns sjukt kul iallafall att få chatta och maila och få bra respons, gillart!


Nu är jag hemma från jobbet, håller på och lagar mat, eller den är precis klar, men jag ska inte äta nu... Nej jag ska svettas igenom en timmes spinning först, sen är jag värd god mat, inte sant?!



Tanken är munken när brudarna stängt bygget efter kl 20! Fridas b-day idag och vi fundar på käk och kanske ngr glas
vin! myspys!


Nu måste jag springa bort till gymmet om jag ska hinna få ngn bike! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0