Vaniljbullens dag vare va?

Köpte med vaniljbulle till mig och fina Jessica till jobbet, och då snackar vi inte vilka vaniljbullar som helst, dem här var grymma, det var liksom som på weinerbröd sånt i mitten, i bullen! Stöööört goda! Sen gick dock min fina från jobbet, hon var sjukis... me sooo sad!
Fialottan tål ju inte kanel och det är alltså förklaringen på att jag tog dessa underverk till vaniljbullar istället för kanelbullar.


Skapligt trött nu och tror faktiskt att jag är HELT ensam i hela byggnaden... Är bara vi på chatt som slutar 20.45 och endast jag som stänger idag.. scaaaary..

I morgon kör vi långpass 7.45-18.30! bra skit! ledig resten av veckan (om jag inte tar ett extrapass på torsdag vilket jag inte beslutat än) och vi ska till OSLOOOOOOOOOOO! Jag taggar sönder snart! Kommer bli fett kul!!






Tog bilderna precis.. Det är ingen pigg tjej ni har att göra med, så mkt kan vi väl komma överens om?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Så himla god var den! Mmmm drömmer lite om den fortfarande! Tack underbara du! Men blir hemma imorgon också :( kommer sakna dig stööört mycket, men hoppas såklart ni får awsome i Olso! <3 puss pådej

2011-10-05 @ 00:33:44
URL: http://jessicaessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0