Soool!

Tog nog ett ganska bra beslut igår, stannade inte till i viken på vägen hem från västervik utan jag följde med enda hem till norrpan, jag var SÅ trött och min hals började verkligen balla ur... Och det känns av fortfarande idag, jävlar vad ont det gör! jag pimplar te och hoppas på det bästa!


Startade dagen med en stadig frukost, en stor tallrik havregrynsgröt och två äggvitor! Och nu te, te, teee!


Om ett par timmar hoppar jag på bussen till viken iallafall, jag ska ner till min bästis! :) Jag smsade just med henne och även Linis, lagom slitna flickor! 
Men vädret är strålande så jag SKA få med mig henne ut på en lååångpromenad i solen, bara så du vet hjärtat ;)


Nu ska jag fixa mig lite och titta på repriser på tvn.


Jag hittade just denna bild....

....och jag kan absolut inte komma ihåg att jag hade sådär långt hår! oh my!



Men jag trivs med mitt korta! Mkt bättre!




Jag nattar hos bästis ikväll så vi hörs nog inte förrän i morgon.



Ha en grym söndag i solen, för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0