Mysvecka!

Eller kanske lyxvecka? Jag börjar dock med att klaga lite, mitt halsont har fått mig att ligga sömnlös på nätterna och jag har varit så nära gråt att ni inte kan förstå. Jag har aldrig i mitt 22 åriga liv haft såhär ont i halsen, jag har sår som varar på halsmandlarna, blåsor i hela munnen och gommen och det känns som att halsen, eller hela jag pga halsen snart ska gå sönder.. Dock blir det mer och mer lindrigt och det tyder väl på att det håller på att gå över, men fyfan rent ut sagt, vilken smärta, trodde det var omöjligt att ha så ont... Men då jag inte för tillfället har feber så tror jag inte att det är halsfluss och funderar därför på om det är värt att ens gå till doktorn? Vi får se hur det artar sig!


Men tillbaka till det min lyxvecka! Igår blev jag bjuden på god mat hos min bästis, vi strosade på ica, var inte sugna på ngt men bestämde oss tillslut för en pasta med en strimlat kött- och kantarellsås! Riktigt gott! Till efterrätt fick det bli glass, allt för att halsen ska lindras! :)
Vi diskuterade även Thailand, killar, plugg, städer osv! haha! Gick hem ifrån min bästis med ett leende på läpparna! haha! Hade då även med hennes minneskort för att få alla oslobilder och jag lovar er att jag tog fler! OMG vad mkt fester vi varit på tillsammans... helt stört mkt bilder! Ni ska få se ett urval.. ;D

Men iallafall, jag kom hem från jobbet för snart en timme sedan och jag har ägnat den tiden åt att betala räkningar, inte superkul men med tanke på hur mkt jag faktiskt fick över så är jag glad iallafall! wiihoooo!
Ikväll är jag och Emma bjudna hem till fina Lina som ville bjuda oss på "tömma-frysen-käk" då hon ska flytta ifrån oss igen... Men hur söt är hon inte? :) Så det blir god mat och mys där ikväll, precis vad jag behöver !



Nu kör vi lite gamla bilder tkr jag!


PÅ RIKTIGT?!?!? Hur äckligt brun.. jag går och dör nu!!!!!


En rolig kväll förra sommaren






Ne fan jag hinner inte mer!!! Dinnertime!! Hemma skapligt så då ska ni få se mer !



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0