Min systerson är inte som alla andra bebis...

img_0830 (MMS)

Min systerson är inte som alla andra bebisar! Men det är just därför jag älskar honom så obeskrivligt mkt! Den här dagen är både bra och dålig, halsen is killing me, men positivt är att jag kan sitta HELT tyst hela dagen på jobbet och spara rösten. Min rygg is killing me, men positivt är att jag och Lisen gick upp kl 8 idag för att åka till fina lina och få välbehövlig massage, nu gör det ont så jag knappt kan röra mig, men jag vet att det gör gott, som fan! Annars är det väl bara helt bra saker, jag får jävligt bra lön, jag blir stolt över mig själv, glad över all övertid jag tog och känner mig nu helt lugn vad gäller pengar inför resan! Nu är jag bara jävligt pepp på att bli frisk, kunna träna och bli fit och åka till PARADISET ! Aaaaah, lycka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0