22/10

Maten är smält och nu inväntar vi fika, kladdkaka, grädde och bär.. nam nam! :)

Lisen taggar mig för fest! Blev ingen middag med Anki, som egentligen var tanken, då hon ställde in i sista sekund! Tråkigt!
Lisa däremot hon tkr att en kväll liknanden den för en vecka sen vore grymt, det tkr jag också!! Frågan är om man får ha så höga förväntningar, kanske inte? Vi föll i asgarv, jag och bästis flera ggr under vårt telefonsamtal förut när vi såg tillbaka på förra helgen!! Vi var some crazy asses! haha!


Nej, dags att ta en titt i resväskan och det finns ngt potentiellt till kvällen.... Såhär ser jag iallafall ut idag







Men guuud, nu hittade jag gamla bilder! Nostalgi. Jag slänger upp ngr sådana också ! :D


3 MÖRKhåriga systrar :)



Jag och mina bästa!



Jag och emmsi hade roligt på en gammal hederlig "Frida&Fredrik fest"



Jag och finaste! Stört spårad kväll! I stil med förra helgen! OOOOOH MY!






Puss påer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0