Hallååå och godkväll!

Jag har satt mig tillrätta i soffan, framför DH, följer det inte slaviskt, följer det inte alls. Men jag tkr det är lite roligt..

Hade tänkt mig en vilodag från träning idag men när jag hade tagit en powernap på 10 minuter och vaknade för pigg för att somna om så knallade jag bort, jag tänkte att lite löpning säkert är bra för träningsvärken jag känner efter bodypumppasset igår... 7 km löpning framför halv 8 hos räckte gott och väl ikväll och nu har jag precis duschat och druckit en brämshults smootie, smart (om man är lat) och jäkligt god grej! 100% frukt, inte massa konserveringsmedel och skit.

I morgon ska jag starta dagen på Vrinnevi, sjukhuset alltså. Känns sådär då jag hatar sjukhus vad jag än ska göra där, även om det bara är ett besök. I morgon är det inget besök, men inget farligt heller, jag ska till hjärtmottagningen och ta lite ekg och träffa överläkaren igen.. Det ska nog gå bra det där! Jag hoppas Lindas feber försvunnit helt så att hon orkar följa med, för sällskap är guld värt !


Nej nu ska jag lägga mig tillrätta och se vidare på det här.


Hoppas ni har det grymt!



På söndag drar jag till den häääär snygga tjejen!

Om jag längtar?! -EEEH JAAA! Det kmr bli grymt!!


Kommentarer
Postat av: EMPA

MEN WIIIIIIIIIIIIIIE! JAG LÄNGTAR!



(gulle hoppas det gick bra på sjukhuset <3 )

2011-11-09 @ 23:19:25
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0