Worki work på lediga dagen!

Hej och godmorgon!


Som jag skrev igår har vi fått endel övertid den här veckan... Vi fick själva placera ut 5 timmar, tillräckligt jobbigt så långt, men som vanligt ska jag överdriva, så jag bad om 5 timmar extra! Så 10 timmar övertid den här veckan och vi kommer landa på ngt över 50 timmar.. MEN, man kan göra mkt kul för dem pengarna! Så ska jag tänka idag ( NÄR JAG JOBBAR DELAT PASS PÅ MIN LEDIGA DAG ) och även ons och tors där jag har 10 timmars pass! pengar, pengar, pengar, pengar, pengar... SÅ nu blev jag lite med pepp!
Går snart härifrån ett par timmar, jobbar idag 9-12 och 16.30-19.30 idag.. Ska till syster mellan passen, följa med henne på promenad med hundarna, sen ska jag simma i poolen dem har i källaren så jag inte sliter på benhinnorna idag sen ska jag även mysa med bebis och bli bjuden på mat! :) Blir nog en rätt bra dag det här trots allt :)








 


Jo men jag är verkligen precis så trött som jag ser ut!



Sa till Frida i morse: "Japp, jag har typ pyjamas på mig idag!" Sjukt sköna, mjuka, tunna, helt uuunderbara nya brallisar från h&m! Kommer dock klä upp dem lite bättre när jag är piggare och när vädret är bättre! Att höra regnet slå mot fönsterbrädan när man vaknar är ju inte direkt bästa starten på dagen!
Men det här med att jag är totalt galet övertrött idag är ju säkert bara för att jag ställt in mig på att den här veckan kommer bli JÄTTEjobbig.... Ska försöka ändra tankesättet lite där så blir jag nog automatiskt piggare...


nehe, jobba lite sista kvarten då!


Vi hörs sen darlings!


Kommentarer
Postat av: Empa

Huraaaaaaa you are back! Massa läsning wiiie! <3

2011-05-24 @ 15:34:23
URL: http://empaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0