Ny daaaag...

.... Men vart är mina nya krafter?! gooosh!


Godmorgon, eller nej förresten TRÖTTmorgon! Men jag tror det har med allergin att göra.. tröttheten alltså! Allergin i sig och tabletterna jag knaprar! Så det är nog bara för mig att sluta klaga nu och gilla läget över sommaren, mhmmm!



Mitt morgonhumör förresten, det är INTE att leka med! Skrek ngt rakt ut när klockan ringde, sen ställde jag fram den nästan 40 minuter... Kom hit försent, det ploppade upp "OGILTIG FRÅNVARO" med en lysande grön FUL gubbe med ledsen mun på skärmen... hatar den där förbannade gubben!
 Lite tidigare på morgonen var jag duktig och skulle fixa matlåda hemma... jag hade gjort en hel kyckling i ugnen igår, den var inne nästan två timmar, men den var ju f*n inte klar, såg jag idag! jag hade kokat min blomkål och allt... Så ingen matlåda idag, när jag jobbar 10 timmar, kommer ju bli jättebra det här! pisspotta sa ja!

Här är ett läge där jag kan tänka positivt känner jag, så jag ger det ett försök och ser om det känns bättre.... idag kom lönen (tjoohoo) jag kan gå och köpa ngt gott att äta på lunchen istället.. namnam! :)

 

 

Verkar inte bli någon alicanteweekend 10-13 juni, som vi planerat Emmis och jag, den här gången var det min tur att få ledigheten beviljad och emmis att få avslag... typiskt! Men jag får en långhelg där iallafall, det är aldrig fel!
Vi får se fram emot summer burst, Oslo, vis, gbg & liseberg(?) och en jävla massa andra galna sommarkvällar!







LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0