Helg, för dem flesta..

Vilken dag! Vilken morgon! Aldrig snoozat så många ggr utan att ens veta om det, jag hade ju somnat om innan jag ens tryckt på snooze... Helt skadat! Tur att jag hann hit i tid iallafall! Slumrade till lite här i stolen förut, men då hämtade Oscar en kopp kaffe och två sockerbitar, så jag åt upp sockret och tog två klunkar kaffe, sen var jag på banan igen! :) Men som jag sagt så är det ju för pengarna värt mödan och även så att man orkar om det inte är varje dag en hel månad eller två, utan bara ngn gång ibland! Dock har vi fått övertid även nästa vecka, tog 10 timmar då också! MEEEEEEN Jag älskar att jag kommer kunna göra massa roliga saker för mina pengar i sommar ! lätt fett värt det!



Vad ska alla göra i helgen!? Ska det bli bra väder? hoppas på söndag, så man kan få lite ny energi av solstrålarna! I morgon är det ju jobbijobb hela dagen!



Dagens komplimang, "Guuuud vad fina läppar du har! har du gjort ngt med dem?!" Söta Jojo! som vanligt är dem bara dränkta i lypsyl... lite av ett beroende... haha!






Update! Kaffekopp nr. 2 intar jag i skrivandets stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0