HAAAHAHAAAAA!





Ni blir bortskämda ikväll godingar! :)



Jag som trodde jag hatade Yrrol, har liksom alltid sagt det... "åh fyfan så jävla dåligt film" bytt kanal om den kan tänkas visas ngn gång på tvn ens. Jag såg den senast (och enda gången) när jag var runt 10 år... Och hur i helvete, ursäkta ordvalet, kan jag basera min känsla på det... Emma skickade precis det här klippet och jag höll ju på att garva ihjäl mig, här i soffan, helt ensam... haha ja jag har blivit en sån, (SOM DU EMMA) jag pratar lite med mig själv ibland, jag skrattar högt till bb ibland, säger "AMEEH" åt tvn ibland.... allt detta i min ensamhet. Men vad gör väl det?! : )


Emma och jag ska ha yrrol kväll, snarast! Jag måste ju ha gått från ingen humor alls, till världens bästa. herregud jag måste kolla på klippet igen! Susanne reuter, orkar inte kolla om det stavas så hennes efternamn, men hon är ju en av sveriges roligaste kvinnor! haha, it's just lööööv!




Puss på er, i morgon ska ni få en bild på mig tänkte jag! Jag är inte nådigt generös nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0